Często nawet nie zastanawiasz się nad tym, jak ważne w prowadzeniu biznesu są wizytówki. Rozdajesz swoje w celu zostawieniu kontaktu. Gromadzisz je portfelu lub na biurku te, które sam otrzymałeś. Każdy z nas rozumie potrzebę posiadania wizytówki, ale czy patrzymy na nie, jak na narzędzie przyciągające nowych klientów.

Najwyższy czas byś spojrzał na ten mały kawałek papieru z należytym szacunkiem! Jak to zrobić?

Nie tylko kontakt

Oczywiście, nadrzędnym i głównym celem wizytówki jest komunikacja. Podajesz potencjalnemu klientowi swoje dane: telefon, adres e-mail, może adres strony internetowej. Chcesz by mógł szybko się z tobą skontaktować. Jeśli jednak zamienisz je w coś więcej, klient będzie częściej na nie patrzył. Co za tym idzie, pewnie częściej skorzysta z twoich usług. Jeden z naszych klientów przeznaczył tył wizytówki na zbieranie punktów lojalnościowych. Drugi wymyślił sobie kalendarzyk wizyt – sprawdzi się to np. u stomatologa, kosmetyczki, firmy prowadzącej przeglądy samochodów. Możesz też podejść do tematu bardziej kreatywnie i poprosić nas o stworzenie z twojej wizytówki zakładki do książek, miejsca na zapisanie notatki lub czegokolwiek, co wpadnie ci do głowy.

Śledź ją! Kogo? Wizytówkę!

Zamieść na swojej wizytówce kod QR. Zeskanowany niech prowadzi do newslettera, który ułatwi zgromadzenie listy mailingowej. O tym, jak stworzyć newsletter na stronie chętnie opowiedzą ci nasi znajomi specjaliści. Dlaczego to ważne? Będziesz mógł zmierzyć efektywność swoich wizytówek i aktualizować je w razie potrzeby.

Pokaż siebie!

Warto rozważyć umieszczenie swojego zdjęcia na wizytówce. Ten zabieg sprawi, że twoja firma stanie się bardziej realna dla twoich klientów. Wzbudzisz zaufanie, ale także wyróżnisz się wśród konkurencji!

Co jeszcze musi się znaleźć na twojej wizytówce?

  • Logo – jeśli nie masz logo, chętnie je dla ciebie zaprojektujemy.
  • Imię i nazwisko, nazwa firmy, telefon, adres, strona www, e-mail.
  • Sprawdź, czy wybrana czcionka jest czytelna.
  • Poproś naszego grafika o trzymanie się dwóch, trzech kolorów.
  • Zastanów się nad wyborem innej gramatury papieru. Chętnie pokażemy ci odpowiednie wzorniki.

Gdy już otrzymasz swoje wizytówki:

  • Osobie, z którą rozmawiasz, daj więcej niż jedną wizytówkę. Będzie mogła się ona podzielić nią z innymi.
  • Zawsze noś wizytówki przy sobie.

Pamiętaj: wizytówka, to jeden z fundamentów twojego biznesu!